MARIA

Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

Pelle svanslös

Av Maria - 27 maj 2008 15:25

På min profil har jag varlt drama prodoction och där gör vi dräkter och kuliser till drama gruppen som har gjort ´Pelle svanslös´. I går hade de uppvisning klockan åtta och då gick vi och kollade. Den var rolig och bra. Efter ått roppade Anika, vår lärare till drama prodoctionene, upp oss på scen och så fick varsin ros.


ros tagen av my sis'

 Foto: Sofia, syster


I dag fick vår lärare lite damp på mig och Mimmi efter som vi och vår grupp inte hade gjort några himla fågel ågg utan gjort några Kemi frågot istället. När vi sa att vi inte hde några ägg ( som vi sakt förut och han var medveten om)  och frågade vad vi skulle göra sa han att inte han bryde sig utan att vi kunnde gå ut och gunga. Så då gjorde vi geografi i stället så nu ligger vi lite före :)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 26 januari 2012 14:08

         

Av Maria - 26 januari 2012 13:27


  I dag kommer min lilla Sofia hem. Har saknar henne, mycket!  ...

Av Maria - 25 januari 2012 17:19

 

...

Av Maria - 22 januari 2012 10:46


   

Av Maria - 19 januari 2012 15:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards