MARIA

Alla inlägg under september 2010

Av Maria - 30 september 2010 17:42

Salut, ca va?  Oui, trés trés bien! :D


En vecka i Frankrike var lite av de bästa jag gjort. Riktigt jäkla kul var vad de var! Allat var bra,min tjej och hennes familj, miljön, alla andra personer och värmen! Man frös ju i och för sig ihjäl på morgonen om man hade shorts men sen under dagen var de 30 plus och man ville bada. Fransmän som gick med baguetter under armen och sa att man var vacker. Att ligga på en strand medans man börjar ha höst jackor i Sverige. Gå på vinprovning, att vara på europas största sanddyna och hänga lite i Bourdeux. Riktigt nice! Lite av de bästa är också att vi sa att vi kunnde fortsätta göra det hä utan för skolan. Att jag kom till henne en sommar och hon en sommar till mig. Gilla!! :D


 

Av Maria - 17 september 2010 17:47

Om ett dygn så här dags så kommer jag sitta på ett flyg på väg till Paulliac i Frankrike. Där ska jag var i en vecka! Ska bo hos en tjej som heter Giuila och verkar väldigt snäll! :D

Ska gå och packa nu med tankte på att jag inte har 100% koll på vad jag ska ha med mig. Men de löser sig nog.


Au revoir!

Av Maria - 17 september 2010 17:41

   Länge sen man tittade på den gamla och goa Björn Gustafsson. Men eftern ärn stressig och händleserik vecka så ska jag och Linda fira vecko slutet med honom. Både prov och tal har gjorts/hållits idag och jag är helt slut. Men om några timmar kommer S1 och då blir de mys på hög nivå!



Av Maria - 13 september 2010 17:51

  

Inte bara bra utan snyggt också :D

Av Maria - 11 september 2010 20:41

Snart kommer lite folk hem till mig och så blir det nog lite mys som man brukar säga. Lördagen har varit bra hittils med lite läxa gjorde och barbie film från 80-talet. Kvällen kan ju bar blir kul, kul, kul då. Heller hur? :D


  

Av Maria - 11 september 2010 20:37

  

Av Maria - 11 september 2010 11:47

I går så fyllde min fina vän Sofia år! GRATTIS min älskade vän!

En så här stor händelse måste man ju ta var på, och de gjorde jag. Jag kom över till Sofia sjundes på "Ja må hon leva" med en morots kaka i händerna.

Men här slutar inte rolig heterna utan efter det så gick Sofia, Linda och jag hem till Jonas där vi var resten av kvällen. Jag blev lite insat när de gäller "Smalville" och även hitt kom morotskakan innan den följde med mig hem igen. 


  

Av Maria - 5 september 2010 11:57

Konfa, Husarö 2010 2;a  

Ovido - Quiz & Flashcards