MARIA

Alla inlägg under maj 2011

Av Maria - 27 maj 2011 08:20

Att ha en fransyska är huset är fett kul! trots att det blir lite stel tysnad ibland så rullar det på bra tycker jag :) Vi får se hur de går resten av tiden, förhoppningsvis super!

Nu ska jag gå och försöka sova lite mer innan jag ska till skolan (var tvungen att gå upp tidigt för hon skulle på utflykt men inte jag..)


Au revoir!

Av Maria - 25 maj 2011 18:46

Boxerpaket

 

 

Av Maria - 25 maj 2011 18:40

Om bara en halv timme ska jag lämna hemmet för att gå till skolan där jag senare kommer att träffa min franska tjej Guilia. Jag är lite nervös men jag se mest fram emot det :) Hoppas hon tycker att de vi ska göra blir kul här i Stockholm och att vädret vissar sin bäst sida så blir det lite roligar! Nu kör vi!

Av Maria - 23 maj 2011 19:03

You know English isn't really my subject but to day i got to know that i got VG+ on my English national test! Life feels good!

Av Maria - 21 maj 2011 18:50

Nu är livet på topp och jag känner mig riktigt glad! Alla nationella är klara och det gick toppen på alla prov. Om några dagar kommer min fransk tjej och knappt några läxor kvar. Att jag träffade Ellen och Jessica innan i dag och att de blir grillning inbokat ikväll göra att denna dag blir perfekt!


 

Fb

Av Maria - 19 maj 2011 16:17

 

Av Maria - 14 maj 2011 15:44

   

Ovido - Quiz & Flashcards