MARIA

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maria - 30 oktober 2010 14:59

I går så var dagen väldigt skön. Vikarier i skolan och toppen omdömen av lärarna. Att åka till in till stan och träffa Filipo var i inte en så tokigt början på höstlovet. Pestopasta, 2 popcornpåsar och gråtande till en film! Det var riktig mys mn att åka hem med jätte kuddar klockan tolv var lite mindre mys ;D


Nu är som sagt höstlovet här och det betyder att jag, mami och Totto åket ner till skåne. Jag är så himmla taggad så ni anar inte!

Ha det kul och klä ut er till spöken nu! :D



Av Maria - 28 oktober 2010 15:33

  

Av Maria - 27 oktober 2010 20:25

Jag mår super bra! Har kontroll över alla läxor, var på konfa träff i måndags och ska träffa Filippa på fredag. Skåne på lördag och LOOOOV! Så jag kan inte klaga på livet!


Men visst du attt en elefant inte kan hoppa och att tungan är vår starkaste muskel? Nä, lite kul onsdags fakta så där :D

Av Maria - 24 oktober 2010 15:13

I fredags var det konfa träffi Mörby och på måndag blir det åter träff igen! Like!

  

Av Maria - 24 oktober 2010 14:56

I går kom Mimmi över och så tog vil lite höst bilder. Men med tanke på att de snöade i fredags så kan man ju undra om inte hösten är över sanrt. Hoppas inte det!


      

Av Maria - 24 oktober 2010 14:44

 

 

  

Av Maria - 17 oktober 2010 11:13

  

Av Maria - 15 oktober 2010 17:53

Om man bortser från att det är så himmla kallt på morgonen så är hösten riktigt fin just nu. Nu är det fredag och jag ska inte gör att skvat och det är riktigt skönt!


Ovido - Quiz & Flashcards