MARIA

Alla inlägg under januari 2009

Av Maria - 30 januari 2009 16:36


Av Maria - 26 januari 2009 20:59

Jag ska nu bli nyttigare ochmotionera mer.

I morgon ska jag och syran gå och träna lite i torsvik. Trevligt värre.

Av Maria - 24 januari 2009 19:27

I dag åkte jag in till stan med mamma och Sofia. När vi hade varit ute och shoppat ett tag kom pappa och så åt vi middag på Vapiano.

Jag köpte ett par lite trasiga shorts, en rouge, en halsduk och ett par flippflopps. Hade väldig lust att sköpa ett pumps. Var inne på H & M det har väldigt många fina skor!


Skå gå hem till Sofia nu och ha lite mys. Ska sova över där sen :D

Av Maria - 23 januari 2009 17:43

Ska jag börja blogga på webblogg.se eller ska jag fortsätta här? Kan inte bestäma mig! Vad tycker ni?

Av Maria - 23 januari 2009 17:39

I dag så firade jag och Emina Mikaela, i efterskott,  genom att baka en kladdkaka. På hem vägen köpte vi även som små lådor och när man drog i ett snöre smal det och det kom ut confeti. Hon fick även 14 ljus på tårtan som jag och Emina hjälpte henne att blåsa ut!

GRATTIS MICKAN ! 


(Hade tyvär inte kamran med mig)


Av Maria - 21 januari 2009 18:56

Har skapat en ny blogg som heter http://sugarsweet.webblogg.se/

Har inte skrivit mycket på den men håller på med layouten. är inte klar än.


Av Maria - 20 januari 2009 18:57

Nu har Coldplay cd:en kommit som jag och Totto har beställt. Gillar verkligen Coldplay och deras låtar. De har så många bra!


Imorgon ska jag köpa Galmour tidningen. Man får med tre gratis trängings pass då. Allt det får man för bara 35 kr! Super bra! Nästa vecka börjar dansen också så att man får görja motionera igen :)

Av Maria - 18 januari 2009 16:52

Helgen har varit lungn och inget speciellt har hänt.

Förutom att i går gjorde jaf en kladdkaka som var himmla god!

Ovido - Quiz & Flashcards