MARIA

Alla inlägg under november 2011

Av Maria - 30 november 2011 15:43

"Om man tappar en macka så landar den alltid med smöret nedåt.
Om man tapar en katt landar den alltid på fötterna.
Jag kan tänka att om man tejpar en macka med smöret uppåt på ryggen på en katt så kommer

konstruktionen snurra i all evighet."
 

Av Maria - 27 november 2011 22:57

Första advent är nu här, för att fira detta blev det lussebulls bakning idag. Julskivan åkte på och adventsljusstaken tändes. Julstjärnorna åker upp och nedräkningen till julafton kan börja. Nu är det bar en sak som fattas, som inte var en brist vara förra året; snö.

Av Maria - 27 november 2011 12:06

Sen jag tittade in här på min egna bloggsist, har jag hunnit gör en hel del! En underbar sommar, fallskärmshoppning, en ny skola, en nya klass och nya vänner. Massviss med konserter, insparks fest, varit på choklad festival, fikat massvis med gånger och haft en undrbar brunch.

Så nu tycker jag vi lämnar de månader jag inte skrivit något om och lever lite mer i nuet!

Ovido - Quiz & Flashcards