MARIA

Alla inlägg under juli 2008

Av Maria - 30 juli 2008 20:02

På onsdag så ska jag klippa mig men jag vet inte hur. För till fälet har jag ganska långt hår och jag känner för det så jag ska nog bara klippa topparna där. Men sen har jag börjat tänka på det här med lugg. Jag kanske ska testa hel lugg som jag hade för när jag var liten. Men jag är ändå red för att jag ska se yngre utt eller töntig.

 jag vet ej hus jag ska göra så du får järna kommenter och säga vad du tycker!

Av Maria - 28 juli 2008 14:50

idag så var det första dagen på jobbet. Jag och Totto skulle stå och sälj godis och drycker längs upp på en läktare.

Under Hela dagen (5 timmat) kom det 3 personer! Så under tiden så jobba jag på brännan och kollade på tennis ( dhade besta utsikten där vi stod och sålde) samtidigt, läste ur "En prinsessas dagbok 1" och bara slöa. Och allt detta fick jag in 430 kr för! Inte så pjåkigt va?!

Men i morgon ska vi flytta deta stånd så vi får nog mer att göra då.



Av Maria - 25 juli 2008 17:14

Under hella nästa vecka kommer jag få in 3000 kr!

Det är tack vare att jag ska sommarjobba.

Jag ska gå runt och sälj pinnglass.

Pappa vill att vi ska ha en så där ful magsäck och om jag ska ha det kan jag ju alltid tänka: "Jag får pengar för det!"


 

Tur att man inte ska lägga upp sån här glass!

Tur att man inte ska lägga upp sån här glass!


Av Maria - 24 juli 2008 19:34

I wasn't jealous before we met
Now every woman I see is a potential threat
And I'm possessive, it isn't nice
You've heard me saying that smoking was my only vice
But now it isn't true
Now everything is new
And all I've learned has overturned
I beg of you......

Don't go wasting your emotion
Lay all your love on me

It was like shooting a sitting duck
A little smalltalk, a smile and baby I was stuck
I still don't know what you've done with me
A grown-up woman should never fall so easily
I feel a kind of fear
When I don't have you near
Unsatisfied, I skip my pride
I beg you dear......

Don't go wasting your emotion
Lay all your love on me
Don't go sharing your devotion
Lay all your love on me

I've had a few little love affairs
They didn't last very long and they've been pretty scarce
I used to think that was sensible
It makes the truth even more incomprehensible
'cause everything is new
And everything is you
And all I've learned has overturned
What can I do......

Don't go wasting your emotion
Lay all your love on me
Don't go sharing your devotion
Lay all your love on me

Av Maria - 23 juli 2008 19:44

I måndags kollade jag och Totto på Mamma mia på bio. Den var väldigt bra och man blev glad av den!

Jag kan verkligen rekomendera den!


Mamma Mia!


Mamma Mia!


 

Av Maria - 22 juli 2008 18:21

Nu är det bestämt att jag ska sommar jobba på stadion på måndag och en vecka framåt. De hade tydligen ont om personal så jag kommer nog få jobba en hel del. Men det är bra för då får jag in en massa pengar som alltid är bra att ha!


Nu är det mat! Mmm vad gått! Jag är jätte hungrig!

Av Maria - 20 juli 2008 11:38

Jag vet inte om jag ska sommar jobba på sdadion nästa måndag och en vacka framot eller inte. Jag skulle helst vilja det för då får jag in en pengar! Men jag är ju för ung så jag vet inte.

Mamma &  Totto ska jobba där och pappa jobbar ju som vanligt så då kommer jag få sitta hemma och ruttna.

Jag vet inte heller om några kompisar är hemma heller...

Men om det blir fint väder kan jag ju alltid jobba på bränan!

Ovido - Quiz & Flashcards