MARIA

Alla inlägg under juni 2011

Av Maria - 13 juni 2011 21:38

  

Av Maria - 12 juni 2011 22:06

    

I går var det konfaträff här ute på ön vilket var väldigt mysigt!

Av Maria - 9 juni 2011 20:12

Pappas kompis har köpt converse till mig när har var i Shanghai, ett par röda höga. Kanske inte sticker ut ur mängden så mycket men ändå välfigt snygga!


 

Av Maria - 8 juni 2011 15:19

  

Av Maria - 5 juni 2011 11:01

Såg Petter och September på Grönan i fredags med Emina. Trots att vi inte kan många av deras låtar gick vi ditt och jag får lov att säga att de var en riktigt lyckad kväll!

  

  

Av Maria - 5 juni 2011 10:55

I går var de fest hos familjen Carlsson. Sofia var ute och roa sig men jag var hemma och trodde att jag skulle bli lekledare åt småbarnen men jag höll mig till de vuxna (trotsa att Ebba kom var tionde minut och ville leka att jag skulle vara häxa).

Super god mat och en hel del skartt åt fulla vuxna, riktig rolig underhållning faktiskt!

Av Maria - 2 juni 2011 23:57

 

Av Maria - 2 juni 2011 18:32

Nu har de åkte härifrån! Det är stört en vecka kan gå! Det har varit väldigt kul och lärorikt (låter som en tant) att ha Giulia här! Det är tomt utan henne i huset nu när jag har blivit van vid henne. Hon har sett hela Stockholm nu känns det som och jag har fått spenderat eftermiddagarn med henne. Hoppas vi håller kontakten och att hon kan/vill komma tillbaka! (eller helst att jag får komma till henne igen ;) )


     

Ovido - Quiz & Flashcards