MARIA

Alla inlägg under maj 2010

Av Maria - 31 maj 2010 18:33

Hej hej i rutan! Nu är sista dagen gjord i skolan, temadagar varje dag frmöver! Riktigt nice! Bara 6 skoldagar kvar till sommarlovet. Det ända lite jobbiga är att jag måst få sålt lite kakburkar, någon som vill ha?


 


P.S Carlifornia Gurls finns på spotify nu! ;D 

Av Maria - 30 maj 2010 18:20

Helgen gick fort, som alltid. Nu är det bara tre dagar kavar och sen säts betygen vilket betyder: inga läxor och då kommer jag få mer tid till annat kul!


Igår så var jag inne i stan och fixade pass. 1 timme fick vi vänta innan de var vår tur. Båder kort och namntäkning blev riktigt fult, kul. Sen traskade jag och Totto vidare ut på stan riktigt trevligt!

Men jag och Totto kunnde inte få nog av varandra så vi bestämde oss för att se Sex and The City 2 idag. Rikitg bra var den men ändå inte så bra som jag hade hoppats ändå. Men kläderna var, som alltid, fantastiska!     

Av Maria - 30 maj 2010 18:12

Nya vänner är som nya skor, man går bäst med de gamla.

Av Maria - 30 maj 2010 17:59

 

  

Av Maria - 28 maj 2010 17:34

Den bästa låten för tillfället finns inte på Spotify, så nu är det youtube som gäller!


http://www.youtube.com/watch?v=CTVJTt-Gfx8



Av Maria - 28 maj 2010 17:25

Betygen ska snart sättas och vi har fått reda på några av våra betyg. Vissa är jag glad och förvånad över, medan andra är sämre än väntat. Det suger men nu är det bara ett prov kvar. Sen är det frilufsdagar och aktiviteter med klassen som gäller. WOHO!

Tiden har gått så sjukt fort. Känns som om det var höstlov nyss men nu är det skola avslutning (snart). Och när vi kommer tillbaka kommer vi vara äldst på skolan! Shit vad konstigt det kommer vara!


P.S Har fått en breven i Frankrike nu som jag ska åka till i höst!!!

Av Maria - 28 maj 2010 17:14


2010  ÅRETS HÄNDELSE, KRONPRINSESS BRÖLLOPET

Danilel Westling, Prinsen av folket, Hur kan man låta bli att älska honom

 

Detta är omslaget på Amandas kalender och hur kan man inte gilla det? ;D

Av Maria - 26 maj 2010 19:53

Sverige är det andra landet i världen där barn är som lyckligast. Tänk på det du!

Ovido - Quiz & Flashcards