MARIA

Alla inlägg under maj 2010

Av Maria - 23 maj 2010 16:38

Fredags kvällen spenderades nere i hamnen med vännerna. Grillning, musik, prat, dans och blandade känslor. Enormt mycket skratt blandat med lite tårar.

Mycket bra kväll!

              

Av Maria - 23 maj 2010 15:54

    

Av Maria - 19 maj 2010 21:20

Alkohol löser inga problem, men det gör fan inte mjölk heller!

Av Maria - 17 maj 2010 20:35

I dag så var det orientering som gällde för hela slanten. Först orienterade vi till andra sidan ön innan vi började på "riktigt" där borta. 1 timme tog det att ta sig ditt, en stor ö vi lever på!

Jag och Sofia gick aldrig vilse (stolt) och hittade alla kontroller. Jätte glad över det! + att man har fått lite färg för att man varit ute hela dagen. De gillar vi!

Av Maria - 16 maj 2010 19:06

    

Av Maria - 15 maj 2010 14:31

Ja, nu har de landat på nässan. Ett par pilot-glassögon kommer nu mesta dels av tiden sittframför mina ögon.

Det är otroliht skönt att ha dem, allt är så klart och färgerna är mycket finareOch jag kan läsa på skylltar! Rikitg cool uppfining!


  

Av Maria - 10 maj 2010 17:46

Nu är det bara 30 dagar kvar till sommarlovet. Men lov, temadagar och sånt faller in så det är inte många skol dagar kvar. Längtar som bara den! Men tiden har gått så fort, det är redan vår och snart sommar men det känns som om det var igår det var -20 grader ute. Men som man brukarsäga; Tiden går fort när man har roligt. Och  de har jag banne mig haft!


  

Av Maria - 9 maj 2010 18:38



        

Ovido - Quiz & Flashcards