MARIA

Alla inlägg under december 2008

Av Maria - 31 december 2008 18:46


 


Jag önskar er alla ett riktigt Gott nytt år!

Jag ska snart ( om en timme) äta nyårs mat med familjen.

Jag ska ta kort på hur jag ser ut under middagen och lägga ut det nästa år.


See you next year!

Av Maria - 30 december 2008 19:36

Det nya året ska börja på skansen med familjen för mig.

Vi ska höra på nyårs talet och titta på fyrverkerier. Lite mysigt!

Det är ingen ide att var upp kläd där för jag kommer ändå bara ha ton med kläder på mig utan på för att inte stå och frysa. Det kommer bli typ 4- och det kommer att blåsa också. Kallt!

Får ha på mig min fina 20-tals klänning när vi äter middag innan.


Hur ska ni spendera eran nyår?

Av Maria - 30 december 2008 12:22

I julklapp fick jag en hel del fina saker!

1000 kr, En blommig kjol, en 20-tals klänning, tre blusar, en vitt klocka från tritoni & en hel del mer saker!


Om en dag så har redan ett år gått! Så fort tiden går! Men det är väl som man säger; Tiden går fort när man har roligt!

Av Maria - 24 december 2008 14:25

Hoppas ni alla får en supper duper bra julafton. Det kommer jag nog att få ( det ligger många klappar under grannen XP ).

Om 35 min så är det Kalle Anka som gäller. Tycker fortfarande det är kul fasta men har sett det många gånger.


GOD JUL!


Jul

Av Maria - 23 december 2008 18:58

Jag har inte varit den bästa på att blogg får jag erkänna. Men jag har hafte så mycket för mig.

I Söndag tex så träffade jag & Totto Fillan och hade det mysigt vid granen med kakkor och must. Vi gav också varandra våra julklappar. Jag fick ett jätte fint handgjort armaband av Fillan. Tack!


Nu ska de skrivas julkort och slås in jul klappar.

LOV

Av Maria - 19 december 2008 20:25

Nu är det jullov!

Jippi!

Av Maria - 18 december 2008 19:55

I morgon är det julavslutning och det ska bli så skönt!

 I dag så åkte jag till stan själv efter skolan ( som sluta kl.11.00 ) Och strossa runt och köpte lite jul kalappar. Nu är det faktiskt baar farfar kvar att köpa julklappr till. Har någon något tips på vad man kan ge?


Juliga kramar

Av Maria - 17 december 2008 16:24

Snart är det jullov och det märks i skolan också.

I morgon ska vi kanske bara ha en so timme. Sen ska vi titta på något som heter "Käppala live" där några 8-9 ska sjunga. Sen får vi sluta, för hoppnings viss.

Kanske kan åka in till stan då. Får se.

Ovido - Quiz & Flashcards