MARIA

Alla inlägg under december 2008

Av Maria - 6 december 2008 11:08

I går  så gick jag, Mickan och Linda och såg bio premiären för "Les grandes personnes". Den var bra, men lite för lite Björn i den ;P


Helg är nu här. Skönt! I kväll ska jga hem till Linnea på glögg "fest". Det rycktas om att vi även ska titta på "Mamma Mia the movie" där. 

:)

Av Maria - 3 december 2008 18:46


Jag har träffat Björn Gustafsson

…och det var underbart


 

Av Maria - 2 december 2008 18:49

Det var ett tag sedan jag skrev om denna under bar person.

Björna Gustavsson!

Han har nu släppt en dvd med sitt livsverk och på fredag så är det premiär för filmen "Les grandes personnes".

Det är i alla fall så att Björn själv ska ta sin tid i morgon och signera sin nya dvd. Jag tror det kommer mycket folk. Vet inte om jag ska gå. Har en hel del läxor. Jag ska över väga saken.

Om jag inte går sak jag nog kolla på bio premmiären för "Les grandes personnes".



Från Les grandes personnes


Av Maria - 1 december 2008 20:39

Lärare är väldigt konstiga i bland. De kan ge hur mycket läxor som hälst och tänker säkert "Ingen annan lärare ger läxor så jag ger dem mycket så de har något att göra på fritiden! Vad snäll jag är."

Så tänker tex min franska lärare som gav oss 53 och andra uppgifter i läxa. Vi har en vecka på oss att lära oss dem.

Tack!

Ovido - Quiz & Flashcards