MARIA

Direktlänk till inlägg 2 december 2008

BJÖRN

Av Maria - 2 december 2008 18:49

Det var ett tag sedan jag skrev om denna under bar person.

Björna Gustavsson!

Han har nu släppt en dvd med sitt livsverk och på fredag så är det premiär för filmen "Les grandes personnes".

Det är i alla fall så att Björn själv ska ta sin tid i morgon och signera sin nya dvd. Jag tror det kommer mycket folk. Vet inte om jag ska gå. Har en hel del läxor. Jag ska över väga saken.

Om jag inte går sak jag nog kolla på bio premmiären för "Les grandes personnes".



Från Les grandes personnes


 
 
gudsyster

gudsyster

2 december 2008 20:15

we gå on a dejt? haha puss

http://kaffe.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

2 december 2008 20:19

Hej!
Jag kan gå med dig på premiären, Björne kan man ju inte missa för något i världen. Och kan du bevara en hemlis? Jag råkade öppna ett paket från cdon.com ´som hade kommit med posten för att jag trodde att det var mina böcker som hade kommit men det var Bjrön Gustavssons DVD! Det var en julklapp till mig slog det mig och det var bara till att tejpa igen öppningen och låtsas som ingenting. Hihi, men det blir kul att få den :P

http://lindasbloggare.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 26 januari 2012 14:08

         

Av Maria - 26 januari 2012 13:27


  I dag kommer min lilla Sofia hem. Har saknar henne, mycket!  ...

Av Maria - 25 januari 2012 17:19

 

...

Av Maria - 22 januari 2012 10:46


   

Av Maria - 19 januari 2012 15:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards