MARIA

Alla inlägg under juni 2010

Av Maria - 30 juni 2010 12:48

Jag är fortfarande nere i skåne och trivs som fina fisken! Varenda dag har det varit fint väder och sol. Vattnet blir bara varmare och vramare. Nu är de så varmt att man inte behöver få en hjärtatack varje gång jag går i :P

Många skratt och mycket roliga saker har hänt och det kommer fortsätta så tror jag minsan :D

Ha det så bra och sola mycket!

Av Maria - 15 juni 2010 10:01

Nu bär det av till skåne. Kommer vara där i 5,5 veckor nästan. Riktigt skönt ska det bli! Ha det gott och simma lungt!

PUSS!! 

Av Maria - 14 juni 2010 18:40

Nu har jag träffat alla kompisar och sagt ett sista adjö till dom på länge. Sorligt att jag inte kommer att träffa dem på sig länge. Men som man brukar säga; tiden går fort när man har roligt. Och har man inte roligt i skåne, så var har man det då? :P

Av Maria - 14 juni 2010 18:35

En speciell tös fick ett speciellt kort på sin student som berättad om några våra knäppa stunder tillsammans <3

  

BFF

Av Maria - 14 juni 2010 18:28

 

Hur ska jag kunna klara mig 2 månader utan denna underbara tjej?  

Av Maria - 13 juni 2010 17:31

Dukitgheten själv har jag varit i dag. Nä, men nästan. Hvregrynsgröt har ätits och varit på friskis. En hel del saker är nu packat inför resan ner till Skåne landet och jag längtar som bara den!   

Av Maria - 12 juni 2010 12:14

  

Av Maria - 12 juni 2010 12:10

I onsdags var det skolavslutning och nu har jag ett helt sommarlov framför mig!

Vi grillade, myste, spelade hög musik, fluma runt och skrattade så mycket att jag började gråta. En rikitg bra avslutning med fin fina människor!


Ovido - Quiz & Flashcards