MARIA

Alla inlägg under mars 2010

Av Maria - 28 mars 2010 21:21

Jag mår fin fint!

Jag har fått en ny mobil (som jag älskar), bakat cookies, varit på tjejmiddag/maskerad som var super lyckad. Tack Mickan!

Nu är det bara tre dagar kvar i skolan innan det är lov (Är ledig på tisdag :D ).

Av Maria - 24 mars 2010 15:46

I'm scared   

Av Maria - 20 mars 2010 13:55

Fredagsmys är en aktivitet där familj eller vänner samlas på freddagkvällen efter en slutförd arbetsvecka och firar helgen med lugn samvaro, hämtmat, plockmat, godis, TV-tittande, och ibland alkoholdrycker för de vuxna. Enligt etnologen Charlotte Hagström vid Lunds Universitet är fredagsmyset en modern rit. Fredagsmyset kan också lindra stress.


/Wikipedia

Av Maria - 19 mars 2010 16:34

Jag förstår inte varför folk förföljer folk och är läskiga. Varför kan de inte låta folk vara? fattar de inte att folk bli rädda och ledsna?

Man borde väl kunna få gå hem efter skolan utan att någon kommer. Det är väl inte så mycket att begära?

SE UPP FÖR LÄSKIGA MÄNNISKOR!

Av Maria - 18 mars 2010 16:20

 En kakerlacka kan leva nio dagar utan huvud?


Att man sitter på toaletten sex månader under hela sitt liv?


Trodde inte det va, men nu vet du :D

Av Maria - 17 mars 2010 16:07

Filippa min kära vän har åkt iväg till Indien. Jag är så avensjuk på henne som man kan bli. Saknar henne gör jag också.

Kom hem din bruna lilla unge!

Ovido - Quiz & Flashcards