MARIA

Alla inlägg under februari 2010

Av Maria - 28 februari 2010 16:45

Nu har jag vandrat omkring i pjamas hela dagen. Men det gör inget för vi har lov :D

Av Maria - 26 februari 2010 20:42

På väg hem från skolan i dag så blev E, M & jag lite flummiga. Vi skämde ut oss för hela tågsttionen men det gör inget för det var så sjukt kul ändå!

Nu är det fredags mys som gäller i mjukisbyxor!

Av Maria - 25 februari 2010 17:54

Varför ska alla lärare vara så himmla kontsiga!?

Förra veckan så hade vi ett matte prov som handlade om en skolmasak. Man skulle ränka ut hur många huvden han hade hugit av och hur lång tid det tog innan han förrblöde själv mm. Sen så var svårighetsgraden sjukt hög så jag bara hoppas att jag får G på provet!

Sen i dag så fick vi reda på att vår Engelska lärare inte ska läsa någon i klassens bokrecenvioner för att en person  har fuskat och hämtat fakta från nätet. Hon orkar då inte läsa våra andras "om vi håller på att fuska". Jag är så sjukt störd på henne. Då har man gjort ett stor arbete i onödan!  Mongo! 

Av Maria - 24 februari 2010 22:00

I går hade min fina syster sin födelsedag. Hela 17 år! Hon är så fina och glad och jag är så glad över att ha henne som min syster. Hon har nu firats med  tårtor och packet. Det är hon värd och man skulle ha kunnat fira henne hela natten lång!

Men nu är det bra ett år kvar innan hon är fri och kanske förvinner iväg. Men jag hoppas att hon stannar kvar ett tag för hon är för fina för att förlora.

Så Totto; Grattis på födelsedagen (iefterskott) och hoppas att du känner dig stor. Nu är det bara ett år kvar innan du får dricka (lagligt) och gå på krogen. Men tills dess så få du bryta mot lagen ett tag till och stå ut med mamma och pappas regler.


Grattis!   


  

Av Maria - 21 februari 2010 15:00

  

Av Maria - 21 februari 2010 14:56

Pizza hemma hos Jonas med tjejerna. 6 personer satt i en soffa för tre och myste. Gilla!


Av Maria - 16 februari 2010 17:04

Har haft frivlufsdag i dag då jag bland annat körde brottning/judo. Tränat hela dagen i skolan och nu ska jag iväg igen till friskis.

Ha det gött igelkott

Av Maria - 15 februari 2010 22:00

Då kör vi på den här bloggen! nu och föralltid (kanske)

Ovido - Quiz & Flashcards