MARIA

Alla inlägg under augusti 2008

Av Maria - 31 augusti 2008 20:48

Nu är jag hemma igen efter den lilla resan till Göteborg. Det var riktigt Gött där! ;P Hade inte med mig kameran när jag och Totto var på stan i fredags och hade jätte mysigt. Sedan på lördagen efter brunshen på hotellet så for hella familjen till Liseberg. Och i dag åkte vi hem efter frukost.



Balder var jätte rolig!


Mor vann en jätte Toblerone!

Av Maria - 28 augusti 2008 16:20


Av Maria - 28 augusti 2008 16:12

 I morgon åker jag i väg till Götet. Ska bli dö kul!

Ska till Liseberg också och åka allt som går! ;P

Men självklart ska jag åka balder.




Av Maria - 27 augusti 2008 18:49





Av Maria - 25 augusti 2008 20:14

Nu är det så att på fredag åker jag iväg med le familja til Björn Gustavssons hemstad, Götet. Där ska mor och far på fest och jag och Totto ska cheka in stan och shoppa lite också kanske ;P

Men nu är det i alla fall så att vi ska åka ner nu på fredag så vi har tagit ledigt från skolan. och det är just den dagen min klass ska ta SKOLFOTO!När jag är borta!

Så jag kommer väl få ta ensilt kanske. Men ändå, man vill inte missa sånt. Men totto har i alla fall i var med för hon ska ta i morgon...


Men jag får väl tänka på att jag kan besöka affären rut i götet. =)

Av Maria - 20 augusti 2008 19:34

Nu har den hemska skolan börjat igen och jag kan säga att jag verkligen inte har längtat! Men nu är det som det är och nu är det bara ett läsår till nästa sommarlov ungefär.


Saknar sommarlosdagar som denna:




Av Maria - 14 augusti 2008 21:17

idag har jag varit och tittat inne på slottet. Det var faktiskt kul.

Efter det kände jag shopping suget inom mig så jag köpte två nagelak ( delar ett med Sofia) och en blus från oasis.



Av Maria - 12 augusti 2008 21:22

Idag har jag varit med min kära vän Linda. Vi gick först 1 mil genom skogen med hennes hund. När vi kom hem blev vi lite sugna på att baka så vi bestämde oss för att baka minimufins. Vi hälde smeten i knäck formar i ställer för muffins formar. Men det blev goda i alla fall!


När jag kom hem hade Mor och Sofia bakat Nisses havrekorinter som jag hade tänkt göra i dag om ej Linda hade ringt. De blev goda!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards