MARIA

Alla inlägg under april 2010

Av Maria - 29 april 2010 17:29

Styrka är förmågan att bryta en chokladkaka i fyra bitar - och sedan bara

äta en av dem. 

Av Maria - 28 april 2010 19:41

Kor sover åtta timmar, villar åtta timmar och äter i åtta timmar.


Låter ganska nice! ;D

Av Maria - 26 april 2010 16:37

Nu är första dagen på praon gjord. Fötterna och benen villas nu och laddar upp inför morgon-dagen. Trots att jag praoar på ett bageri så åt jag ej mycket, bara en kokos boll. Men det kanske slinker ner lite mer under veckan ;D

Av Maria - 25 april 2010 10:46

Brdget Jones maraton maratonmed kladdkaka blev det igår. Det blev lite ändrade planer under kvällen men det var super myssigt i alla fall! Så är det alltid när man är med Linda! :D


http://www.youtube.com/watch?v=d71XsROfqbE&feature=related


Av Maria - 24 april 2010 14:25

Fredagen gick så fort att jag fortfarande inte har fattat att den är över. Hela dagen var slö och alla längtade efter att sluta och gå på prao i två veckor. Sista lektionen gjorde jag inte ett smack och blev på kommen på facebook 2 gånger av vikaren. Men vad gör de. Nu slipper jag se skolan på två veckor. Helgerna ska bli roliga och mysiga som aldrig förr!


Over N' out!

Av Maria - 21 april 2010 18:31

Mina kompisar ät helt underbara!

Har haft så kul med dem de senaste dagarna känns det som. Ni har varit så flummiga, roliga och snälla. Tänkte helt enkelt bara säga, lite kortfattat, att

jag älskar er!


  


Av Maria - 19 april 2010 20:48

Sommaren är på väg med storm steg. Våren är redan här med sol och värme. Jeans jackan åkte på idag och inte frös man iden. Toppen toppen!

  

Av Maria - 18 april 2010 20:48

Helgen har varit toppen! Lördagen spenderades i stan där jag inhandladdeett par sommar skor och en ring. Precis vad jag letat efter. Kvällen belv inte sämre då Mimmi kom och jonade. 1l glass delades upp i lika portioner och åts sedan med kärlek. Somnade framför svampbob på kvällen men innan de fick jag ett gått råd av min syster via telefon: "man ska inte dricka om man är under 18". Tack för tipset ;P


Ida träffade jag  ovh Totto den lilla Kaffe koppen som inte är så liten längre.  I sommar tar hon studenten och en bra student prisent måste kluras ut (det kommer bli svårt att slå konfa presenten!). På tal om prisenter så ficka jag (och Sofia) jätte fina födelsedagspresenter av henne. Tack! <3


Ovido - Quiz & Flashcards