MARIA

Alla inlägg under oktober 2008

Av Maria - 26 oktober 2008 16:32

Imorgon far jag med min kära syster och mor iväg till skåne. Där ska vi stanna över hela höstlovet och kommer inte tillbaka fören nästa söndag.

Hoppas ni får ett bra höstlov för det ska jga ha!


Puss



Av Maria - 26 oktober 2008 16:19

Tjena! I går så var jag med Emina ett tag. När hon skulle hem följde jag med henne. Vi tog även var sitt äpple från trädgården innan vi gick. Och vem kunde ana att de kunde bli så kul.


På kvällen övergav hela familjen mig så jag var ensam hemma. Men det var inte så jobbigt när pappa hade fixat en väldigt stor hamburgare åt moi.

Sedan så tittade jag på "En geishas memoarer" och "Drity Dancing" ännu lite senare.



Av Maria - 24 oktober 2008 22:05

Idag när jag kom hem från skolan så tittade jag bar på tv i ett par timmer och villade mina stakars armar som har tränings värk sen i onsdags. Vi höll nämligen på med ringar på idrotten och det var väldigt jobbigt! Sen blev det inte bättre av att man simmade 1000m i går. (Stolt).

Sedan bestämde jag mig för att göra äppelkaka lite spåntant så där. Jag hade inte ätit de på länge så jag visste inte om jag skulle tycka om det eller inte. Och de visade sig att jag inte skulle tycka om det. ;P

Men nu vet jag i alla fall att jag inte tycker om det.


Ska nu printa ut min intervju med Farmor och skicka ner det till henne. Jag intervjuade nämligen henne om till Svenskan.

Puss på er och ha en bra fredags kväll!

Av Maria - 22 oktober 2008 19:52

Har haft väldigt mycket läxor om kan säga så! Vad lärare kan var jobbiga i bland! ;P


Hösten är på väg med stora steg och det är mysgit! Men det som inte är så mysigt är att det bli mörkt så titigt. Och på söndga kommer det bli ännu mörkare!

Av Maria - 19 oktober 2008 11:56

I fredags så hade Anna tjej middag. Det var jätte kul och trevligt. Vi åt, tittade på "Brudens bäste man" och sedan dansa vi låss lite! Hehehe!


Gårdagen gick åt att vara duktig och hjälpa modern och fadern att kratta. Eftersom det kom i lite onyttigheter på fredagen så tyckte jag att det var lika bra att man fick lite motion.


Ska nu gå en liten promenixs med familjen!

Puss

Av Maria - 16 oktober 2008 14:52

Måste erkänna att jag inte är världs bäst på att blogga alltid men, men.


På höstlovet så ska jag, syran och mamma ner till Skåne och vara med kusinerna. Det ska bli jätte kul! Saknar dem och eftersom vi nästan bar träffas på sommarn så måste man ju passa på nu på höstlovet i stället för att vara hemma och dega. ;P


Av Maria - 13 oktober 2008 19:53

Diggar den nya hårbandet som jag fick av Totto. Går att ha på många olika sätt.

Av Maria - 12 oktober 2008 10:52

 Gårdagen var väldigt bra!

Emina kom över en sväng och så tog hon några saker som Sofia hade fått på U.O som inte ville ha. 


Sedan begav vi oss ner till datorn och tog några roliga bilder med Webbkameran.


 


Ovido - Quiz & Flashcards