MARIA

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Maria - 5 oktober 2008 20:36

Det blev ingen kakka men det blev bröd. Bullar. De är supper goda! Har fått reseptet av Kaffe, tack.


Jag har sedan varit och dansat och känner mig almänt nyttig. Har inte ätit något godis i helgen. Eller i fredags åt jag men det räknas som varda säger vi ;P


Ska nu försöka få ordinng på nägra Coldplay låtar i le Ipod.


Av Maria - 5 oktober 2008 11:12

Läst Lindas blog och fick lite insperation om vad jag skulle göra i dag. Tror jag ska gå och göra en tiger kaka nu. Det är riktigt goda faktiskt!

Av Maria - 5 oktober 2008 10:59

I Fredags blev det inget Totally fik som planert men jag köpte en T-shirt Från Urban Utfitter för 41 kr! Riktigt biligt och den är super mysig! Lite over size så där.



Ovido - Quiz & Flashcards