MARIA

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Skåne

Av Maria - 26 oktober 2008 16:32

Imorgon far jag med min kära syster och mor iväg till skåne. Där ska vi stanna över hela höstlovet och kommer inte tillbaka fören nästa söndag.

Hoppas ni får ett bra höstlov för det ska jga ha!


Puss



 
 
Linda from America, Miami :P

Linda from America, Miami :P

30 oktober 2008 01:00

Hej, oj. Detta får bli en kommentar frör alla inlägg typ.
1: Saknar dig (och alla andra såklart) så himla mycket!
2: Har du sett Annas nya frilla, så snygg, men bara nästan lika snygg som din :P
3: Det är jätteskönt här men när jag ser de söööööööta bilderna på dig och Mina längtar jag hem till Sweden, faktiskt :P
4: Usch, det känns som om jag har tappat all kontroll över allas bloggar. Tar igen det när jag kommer hem. Hem. Nä, nu vart jag deppig :P
Ha det brabrabra så ses vi!
Pussar från America...

http://lindasbloggare.bloggagratis.se

 
Ingen bild

"En hemlig beundrare"

31 oktober 2008 16:58

Åh, Maria, min kära Maria, jag saknar dina inlägg såå, har du ingen dator i Skåne?

Jag skickar detta meddelande för att tala om att jag älskar dig. Jag läser alltid dina inlägg och kollar på dina fina bilder om och om igen. Du får inte veta min rätta identitet ännu, men jag vill bara att du ska veta att jag finns.

Puss & Kram från Mr Right :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 26 januari 2012 14:08

         

Av Maria - 26 januari 2012 13:27


  I dag kommer min lilla Sofia hem. Har saknar henne, mycket!  ...

Av Maria - 25 januari 2012 17:19

 

...

Av Maria - 22 januari 2012 10:46


   

Av Maria - 19 januari 2012 15:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards