MARIA

Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Maria - 19 juli 2008 13:48

För tilfälet är jag helt inne i Marie Antoinette låtarna fårn filmen och det är tack vare min Gudsyster!



Av Maria - 19 juli 2008 13:37

Har nu gjort mig lite sommar fin och ska följa med mor och far till Willys och handla lite mat. Det kommer nog int hända så mycket mer här i dag så det är lika bra att passa på =P



Jag kommer att sakan dig kära Gudsyster när du är i Geklan och blir brun som en peparkaka!

Men kommig hår att om du ska någon stans som är sprcielt eller nåt, ta på dig T-shirten!

Make Cookis  Not War

Av Maria - 19 juli 2008 11:17

Godermorgon!

I dag gick jag upp för att jogga lite innan frullen. Men det blev mest gång efter som mina ben var aldeles trötta!

När jag kom hem efter min lilla tur, där jag hade lyssnat på Marie Antinette musik hela vägen, så hade jag bestämt mig för att göra lite situps och sånt. När jag la mig ner i gräset så fick jag ett stick. Det var en jäkla geting som låg längst ner i gräset så man inte såg den. Men tagen fastnade som tur var inte och för tillfälet så känner jag ingen ting.


Idag känner jag för att prova lite Yoga med mor. Hon har nämligen fått en dvd av kusinrena som vi ska testa på. Det ska bli kul att se om jag klarar av någon ting ;P

Ovido - Quiz & Flashcards