MARIA

Alla inlägg under januari 2009

Av Maria - 7 januari 2009 19:42

I dag träffade jag Mickan, vi hade inte sätts på hela lovet så det var kul!

Vi har försök göra något men hon har haft basket hela veckan och kommer att ha det restan av veckan också. Då slog det mig att jag måste börja motionera mer. Jag ska ju inte simma mer nu på torsdagar så nu får jag hitta på något. Ska nog börja springa sen fram mot våren då det är varmare.

Föra sommaren var ju jag och Sofia jätte duktiga en vecka och sprang varannan morgon. Det var tider de!

Av Maria - 4 januari 2009 17:29


Idag köpte jag nya skridskor. Har i alla år haft sådana där konståknings skridskor men i år så blev det ett par hockeyrör. Inte lika snygga men luftigare längst fram bland tårna.

Testade dom på dräkten efter att jag hade köpt dem. Jag åkte runt lite på kottlasjön medan mamma, pappa och Sofia gick efter på en promenad.


:)



Av Maria - 2 januari 2009 22:02

Jag har nyss tittat på "The Simpson Movie" själv på pappas dator.

Rolig film!


Har varit med Sofia i dag och vi var hemma hos henne ett tag och då körde vi "Guitar Hero". Hon har det där med bas och trumur också. Aldrig kört det för och det var jätte kul! Svårt men jag lärde mig efter ett tag!


Ska nog titta lite på Björn Gustafssons film " Ett livsverk" nu.


Ha en bra fredags kväll

Av Maria - 2 januari 2009 11:10

Ovido - Quiz & Flashcards