MARIA

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maria - 15 oktober 2010 17:48

I onsdags så tog jag med mig kameran till skolan och på SO timmen så hade Mimmi, Mickan och jag lite kul. Mina favorit tjejor!


 

  

Av Maria - 14 oktober 2010 15:41

    

Av Maria - 14 oktober 2010 15:39

Emina: "Jag kommer få IG!"
lite senare....
Mickan: "vad fick du?"

Emina: "VG..."

Mickan: "Men det e ju bra, inte IG i alla fall" Emina: "Jo, men det e ju typ samma sak!!"

Av Maria - 10 oktober 2010 20:13

En sleep over med Filippa hände i går. Cookie bakning och mycket snack. Det gillar jag. Det är känppt hur vi kan ha kul varje gång trots att vi setts tusen gånger :D Men det är positivt för jag hoppas/tror det blir tusen gånger till!


"Tänk, nästa gång får jag gå och köpa ett ett glass vin på krogen!"

"Jag får cykla utan hjälm."

Av Maria - 9 oktober 2010 10:54

Vad tycker ni om rubriken? Jag är inte 100 procent säker varför yxa står där men de rimmar i alla fall :D


Nu ska jag fixa här i huset. Sy, städa, och även ta fram min kreativa sida och göra en ram innan Filippa kommer! :D

Over and out!

Av Maria - 7 oktober 2010 16:21

Jag är väldigt glad just nu! VG+ på min och Eminas engelska redovisning. Jipi! Det käns inte som att vi har några läxor (fast det har vi, prov imorgon och på onsdag). Snartär det helg och livet käns bara allmänt bra! GILLA!


  

Av Maria - 7 oktober 2010 16:14

Woho! I helgen så var jag på klassresa med min kära klsaa 9B på Gotland. Väldigt kul och händelserik! Mycket han hända under tredagar och två nätter. Människor kan verkligen förvåna en. Men jag hade i alla fall väldigt kul! Boda Borg var vi på, ungefär som fångarna på fortet,ass kul! Alla borde testa det! skitkul.se!


Helgensen väntar ser inte så pjåkig ut heller. Första helgen på tre veckot som jag är hemma, nice :D


  

Ovido - Quiz & Flashcards