MARIA

Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Maria - 7 maj 2008 19:44

Juste det glömmde jag berätta. På lördag ska jag åka till göran Lund!

Jag ska ditt Men Elle Linda och Lovisa. Det ska bli jätte kul!

Jag kommer åka allt ( tror inte jag komme orka det)!


Jag har aldrig varit på Liseberg men det finns en liten, liten chans att vi ska ditt i sommar. Om vi ska så ska det bli jätte kul!

Jag har därimot varit på tivoli i Danmark. Det är jätte roligt där. Där har jag varit två gånger med familjen och kusinerna.

Den har en berg och dalbana som har en lopp i sig och det bara bublar i magen som bar den och det är väldigt kul!



Demonen i danmark, läskig men rolig

Av Maria - 7 maj 2008 19:22

Idag så hade jag en mycket kort dag i skolan som bara inehöll två timmars lektioner. Sedan åkte jag med kalssen ( + de andra två pararel klasserna) till vallen där vi skulle tärna friidrott.

Mickan hade ont i huvodet och orka ej vara med så hon hjälpte Ola

(våran mentor) och de gjorde jag också fast igentligen är jag frisk som en nött kärn. Jag slapp alting förutom 60m där jga ville vara med.

Jag är inte så snabb kan jag inte säga. Jag spran på 10.5

Jag vet inte vad mitt rekord är. Jag kommer inte i håg sånt.



Imogron ska vi ha hel dag med profilen. ( Med hel dag menas fem timmar)

På profilen har jag senografi som gör kläder och kuliser och sånt till draman som gör pjäs.

Vi ska typ cheka av så vi har grejerna i fem timmar!

Så lång tid kan de väl inte ta och jag vill inte missa skola och komma efter.

Blää....


Ovido - Quiz & Flashcards