MARIA

Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Maria - 13 maj 2008 17:17

Jag har ätit upp min morotsom jag hade innan så nu jag kan ka skriva bättre.

Jag har gjort en hel del läxor i dag och det var ett tag sedan för att vi har inte haft då mycket läxor den senaste tiden. Vilket har varit väldigt skönt tycker jag!


Jag hade även piano i dag och det gick väl ockej men jag och Totto ska inte fortsätta hos honm för han är dum och har inget tålamod. Så antingen så slutar vi eller börjar hos någon annan. Vi har ej bestämmt oss än.



Av Maria - 13 maj 2008 08:05

Nu sitter jag här kl. 8.06 en tisdags mogron. Medan jag egentligen skulle ha gått upp för tag 30 min sedan. Men i stället gick jag upp för en och en halv timme sedan. De är nämligen så att min franska har blivit inställd och det hade jag glömmt bort. Men aja nu han jag i alla fall skriva ett mejl nu på morgonen och kollat på TV har jag också gjort.


Här har ni alla snygga killar jag gillar.
Det här är baksidan på min almenaka! Snygg va?!

Ovido - Quiz & Flashcards