MARIA

Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Maria - 8 maj 2008 18:27

Imorgon ska det bli mellen 20 -25 gader!

Och på lördeg så ska det bli 25 typ! Gud var härligt

men lite jobbigt efter som vi ska till grönarn. Man kan ju

inte direkt ha kjol på sig i fall man nu får för sig att åka frit-fall.



 

Jag har faktist börjat äte mer frukt nu förtiden och

 det är ju bra. I dag åt jag t.ex två äpplen.

Men jag har också klämt i mig en liten chocklad bit som är

väldigt god men väldigt onyttig.

Jag kanske ska gå en promenad sen och försöka

tränna bort den.



 

Det är så skönt för det är bara runt 22 dagar kavar till

skolan slutar och den där sista veckan

så jobbar men ju inte utan bara har det skönt och gör

lite andra grejer.

Jag längtar så till sommar lovet och hela året har gått så fort!

Jag saknar kusinerna men det ska bli kul att snart

få träffa dem. Jag, Mamma och pappa ( Totto ska på läger) kommer

ju att var ensamma i lujunghusen, i skåne, i typ

två veckor. Kussinerna kuommer var där ngra dagar men

när de inte är där vem ska jag då reta  ;P


Ses! 

Ovido - Quiz & Flashcards