MARIA

Direktlänk till inlägg 16 april 2008

Rädd!

Av Maria - 16 april 2008 17:38

I dag har det hänt hemska saker i skolan!


På lunch rasten i dag vid 11 tiden så kom en tjej från min pararel klass fram till mig och några kompisar och sa att det sprang runt en kille med givär vid ica! ( som nära skolan)
Då gick vi in i klass rumet och väntade och en kommpis sa att de kanske bara var ett ryckte eller nåt. Men sen lite senare hörde man i skolans högtalare att alla skulle in i sina klassrum. Han sa inte värför. men vi visste ju varför.
Sen kom alla in i klassen och några killar som varit vid ica sa att de var poliser där och att de skulle gå till något säkert ställe.
Sen sa rekton i högtalarn att de fanns en kille med ett givär vi ica och att alla yter dörrar var låsta.
Många tjejer börja gråta jätte mycket och de darrade. En kille i klassen grät och darra och var jätte rädd och skrev sitt testamente och planera sin begravning och allt! ( men han är lite udda!) Jag grät också lite och jag var rädd! Och typ alla ringde på mobilen och berätta vad som hände och så. Sofia ringde mamma och bättade. hon var också rädd.
Sen medalade rektorn, att killen med geväret hade gått åt andra hållet, mot gåshaga och lite senare medelade han att killen var fast.
Jag var jätte rädd! Det det hände ju typ så här i Findland för ett tag sen.
Om du går in på aftonbladet eller expressen så står det lite där.

Ses!

 
 
Totto

Totto

16 april 2011 09:41

Haha det här inlägget kom upp vid "För tre år sedan". Läste det. Jag minns det som igår!! Jävlar vad rädda alla var... Uuusch. Tur att vi överlevde <3

http://milk.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 26 januari 2012 14:08

         

Av Maria - 26 januari 2012 13:27


  I dag kommer min lilla Sofia hem. Har saknar henne, mycket!  ...

Av Maria - 25 januari 2012 17:19

 

...

Av Maria - 22 januari 2012 10:46


   

Av Maria - 19 januari 2012 15:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards