MARIA

Alla inlägg den 15 april 2008

Av Maria - 15 april 2008 19:28

Björn Gustafsson är bara så söt! Och snygg! Ska köpa nästa Frida tidning där man får med två posters med Björn på!



Av Maria - 15 april 2008 18:06

Har inte skrivit på ett tag men jag har ej haft tid och spesielt inte nu i helgen!

I fredags åkte jag in till stan där jag träffade Totto. Vi gick sedan runt och shopade lite. Jag köpte ett par mörk blå Tommy Hilfiger skor. Snygga!


I lördags så åkte hela familjen ut till Sndhamn som en födelsedags present till mamma som fyllde år. Där gick vi promenad, åt lunch, vila, köpte halstableter och Dregster 2000 super sura som jag och Totto hade lite kul med. Jag, totto och mamma bade i en inomhus pool ( det fanns en bubelpoll ochkså men den var full =( ), vila lite till och sen var det dags för tre rätters middag.



Sen på söndag morgonen sjöng jag, pappa och Sofia för mamma på sängen och hon fick en mulberry plånbok av oss.

Sen åkte vi hem på förmiddagen och lite senar vi fem så hade vi tårtkalas hemma hos oss med två tårter och kaffe och champagne. Ebba och Fanny kom också med med Anna och Cleas. De har blivit stora och de är jätte roliga att vara med! ( de är 3 år om ni undrar och är tvillingar)


(Det är vad som blev kvar)


Ska gå och hoppa med Sofia nu. Ses!

Ovido - Quiz & Flashcards