MARIA

Alla inlägg den 6 april 2008

Av Maria - 6 april 2008 13:16

I går var jag och min Kära syster ute och hoppade på vår granes studsmatta. Vi får gå dit och hoppa när vi vill. =) Det är bra med snälla grannar!

Där hoppade vi runt lite och tog några kort i ungefär en halv timme. Och jag har hört att om man hoppar studsmatta typ 10 minuter så är det som att gå 1 km! Då ska jag börja hoppa en kvart om dagen! Då kommer jag vara skit snygg till sommaren och sen måste jag bara jobba lite på bränan. =P


Just nu sitter jag och lyssnar på Justin Timberlake, Rock your body och är klädd i ett par mjukis bralor som äe väldigt skönna och en rosa långärmad från Peak.

Ska nu kolla upp mitt BMI.


P.S Här kommer några bilder från den hoppiga mattan ;P


Flyggande Budha




  Twistern


Ovido - Quiz & Flashcards