MARIA

Alla inlägg den 1 april 2008

Av Maria - 1 april 2008 19:13

Jag har inte skrivit på ett tag men jag har tänkt på det men sedan glömt bort det.

Jag tänkte nu berätta vad som hänt under påsklovet.

Förra söndagen (23/3) åkte hela familjen till farmor och farfar i norrköping. Vi åkte bil dit. Där var vi under hela dan och gick och kollade på staden. Sen gick vi hem och kollade på Rattatouille, den är bra! Sedan var det mat och vi satt bara och prata. Lite senare på kvällen åkte mamma och pappa hem igen. Jag och Totto stannade kvar.

Nästa dag så gjorde vi inget speciellt. På tisdagen åkte vi med tåg, SJ regional. Först trodde vi att vi kom på fel tåg för att det stod Sandsvik eller något sånt och det brukar alltid stå Stockholm. Vi kom hem i alla fall.


Gjorde inget speciellt fram till i torsdag då jag och Milk träffade Kaffe som var hos mor. Där fortsatte vi på vårt collage och kollade på stolthet och fördom. Sen var det dags för att äta rosa våfflor! mums...

Sen gjorde vi cookiedeg medan jag och Milk gjorde klart collaget om henne. Sen gjorde vi inte så mycket mer. Vi åt cookis och kollade på Björn Gustafsson på You Tube.


Collaget

Det är vad som har hänt. 


Ses = D

Ovido - Quiz & Flashcards