MARIA

Direktlänk till inlägg 28 september 2008

Mornig ol ready?

Av Maria - 28 september 2008 09:40

Både i går och i dag har jag gått upp med tuppen. Vi 7.30 gick jag upp i går och idag kanske 8.10

Igår åkte hela familen in till stan och kolla på en utställning på Naturhistoriska museet. Den hette "Trompe L'oeil" (= "lura ögat").

Den var roligt men inte så roligt som jag trodde.

Sedan gick vi på Vapinano och åt pasta till lunch/middag. DE har jätte god pasta där! Jag kan verkligen rekommendera det!


Ska måla en ram som jag har köpt på loppis hör typ jätte länge sen! Den ska bli vit tror jag. Har inte bestämt mig för om jag ska klistra på något. Får se hu kreativiteten flödar sen ;P


Godmorgon

 
 
Linda

Linda

28 september 2008 10:06

Heeeej!
Jo... Jag tänkte ändra mitt bloggutseende till hösttema för en vecka sedan men ´jag har inte orkat och jag hoppas verkligen att det inte gör någonting nu när du med har gjort det...
Jobbigt att gå upp så tidigt. På en helg!!!
Kramisar Din Shopping Partner

http://lindasbloggare.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 26 januari 2012 14:08

         

Av Maria - 26 januari 2012 13:27


  I dag kommer min lilla Sofia hem. Har saknar henne, mycket!  ...

Av Maria - 25 januari 2012 17:19

 

...

Av Maria - 22 januari 2012 10:46


   

Av Maria - 19 januari 2012 15:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards