MARIA

Alla inlägg den 15 september 2008

Av Maria - 15 september 2008 20:20

Här kommer min kära nua höst ytterkläder:




Av Maria - 15 september 2008 19:30

tjen moss!

Jag har nu fått mitt abonumang så jag kan kontakta omvärden igen som jag inte har kunnat göra på en månad nu nästan ;P


 På lördag ska Sofia och Lina ha tjejmiddag och de som vill får sova över. Jag tror jag ska sova över, jag har liksom inget bättre för mig.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ge men man kanske läger ihop pengar med nån kanske. Jag ska inte avslöja för mycket för vem vet vem som läser detta. XD


Tänkte ladda upp lite bilder men har inga bilder på denna dator (pappas dator) så ni kanske får vänta till imorgon.


Jag kom även på en sak i går att jag har glömmt att skriva vem veckans hjälte är. Kanske får införa det igen.

Ovido - Quiz & Flashcards