MARIA

Alla inlägg den 19 september 2008

Av Maria - 19 september 2008 20:08

Allt började med att jag möte Linda på tågstationen. vi åkte sedan i väg mot lidingö c. Men vi satt och prata så när vi var i baggeby så märkte vi att vi var lite efter. Då bestämde vi oss för att åka in till fältan istället.


Jag och Linda hade jätte kul på tåget!


När vi kom in till fältan gick vi in på Indiska. Där hittade vi dom här snygga mössorna. Vad tycker ni?


Linda testar hatt på H&M som passar henne jätte bra! hehe


Jag testar även en väldigt snygg mössa.Är jag snygg eller vadå!?


 Jag och Linda tog en liten paus i allt shoppande och köpte varsin morotskaka och jag köpet en loka (jätte god) med smak av hallon och Linda köpte en Latte.


Morotskaka.....<3


Linda försöker få ner det sista av latten. Hon tycker det är så där men hon försöker lära sig att gilla det.


Försöker svällja...


...och klarar det! Hon öppnar munen och vissar det också.


Stolt!


På tåget hem vissar Linda upp hennes inköp med mina pengar ( :P ). På bilden ser man den inte så bra och den ser inte så snygg ut men det är den!


Jag som sitter lite stolt med min Akademinbokhandeln kase och min loka på Lidingö bannan på väg hem.


Nu ska jag gå och myssa ner mig i soffan.

Caio

Av Maria - 19 september 2008 14:18

Linda sms:ade mig senare i går kväll efter mitt föra inlägg, och sa att hon gärna skulle vilja följa med mig till stan. Vi ska åka till Lidingö c sen.

Måste gå nu! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards