MARIA

Direktlänk till inlägg 26 september 2008

Äntligen helg

Av Maria - 26 september 2008 16:56

Nu är det äntligen helg! Den är efterlängtad kan jag säga!

Jag har haft så mycket läxor att jag inte har hunnit komma in på datorn och har därför inte blivit något inlägg.


Idag efter skolan så gick jag, Emina och Lovisa tillsammans på hem vägen. Vi hade jätte kul och var jätte flumiga. Sen gick jag hem till Emina där vi åt och prata, titta på Tv också.

Men sedan så skulle Mimmi på Tennis så då fick jag bege mig hemmot. och här sitter jag nu och har ätit två små kullor GB youghort glass med smak av hallon och blå där. Är lite avis på syran som köpt en stort  Ben & Jerrys galss. Man kanske kan få smaka lite....XD



Tror jag ska baka något till i kväll. Kramar

 
 
syran med bara ett r

syran med bara ett r

26 september 2008 18:15

maybe maybe ;D

http://milk.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

27 september 2008 10:32

Tjoho!!!
Hur mås det? Hoppas att det är bra.
Jag bara undrar om du har för dig någonting på måndag kanske? Eller om du hade lust att bara ta en tur in till Centrum med mig? Fast annars kan jag fårga någon annan. Eller vi gör såhär. Jag ringer dig på Måndag så får vi se :D.
Kjam Linda

P.S Varför käpte du en futtig yogurtglass. För figurens skull? Kom igen tjejen, du är bran du växer och en Ben and Jerrys då och då skadar aldrig. Kram igen :D D.S

http://lindasbloggare.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 26 januari 2012 14:08

         

Av Maria - 26 januari 2012 13:27


  I dag kommer min lilla Sofia hem. Har saknar henne, mycket!  ...

Av Maria - 25 januari 2012 17:19

 

...

Av Maria - 22 januari 2012 10:46


   

Av Maria - 19 januari 2012 15:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards