MARIA

Alla inlägg under november 2008

Av Maria - 12 november 2008 19:49

Gick in på forever 21 och tittia lite.

 De har fina saker för väldigt bliga priser!



En t-shirt för 144 kr


En kjol för 125 kr


Av Maria - 11 november 2008 17:24

I dag på håll timmen gick Emina och Amanda hem till mig. Vi hade ätit lunch i skolan men vi fasna i köket och Emina tog en maka. Sedan blev alla te sugna efter att jag hade tagit fram ett grönt te som lukta jätte gått.

Vi satt sedan där restan av håll timmen och prata och drack te.

Mys


Sedan efter den sköna hålltimmen gick vi till skolan och hade en rolig idrotts timme. Jag hade i alla fall det!

Vi spela badminton och jag och Sofia var på lag och körde mot Emina och Mickan och vi var inte alltid så jatte bra och missa de eklase bollarna! Men kul var det!


Av Maria - 10 november 2008 18:27

Kom i går på att jag har lite pengar på banken som jag skulle kunna ta ut och shoppa lite mer! Men problemet så här vid jul att man inte kan shoppa hur mycket som hälst eftersom man måsta ha något att önska sig i julklapp också.

Längtar så himmla mycket till julen och snön! Hoppas det kommer någon snö i år!


Av Maria - 9 november 2008 20:45

I fredags så var jag i stan med min familj och shoppa loss. Jag införskaffade en orange halsduk och vantar, ett par mörk blå jeans och ett par stövlar.

Väldigt nöjd över min inköp!



Av Maria - 8 november 2008 15:08

Det är nog lika bra att ge upp.

 Mitt rum är helt hopplöst att ändra om i!

Totto försökte göra en hjälte insats men det funka ej.

Ibland skulle jag bar vilja ha ett helt vanligt fyrkantigt rum utan sneväg!


Kansk Fillan klarar av det?...

Av Maria - 8 november 2008 15:07

Om jag fick en klänning från odd molly skulle jag inte tackat nej!

Av Maria - 5 november 2008 20:52

I går var jag med min aldra bästa och finaste vän Emina. De var meningen att jag bara skulle vara där ett litet tag och göra lite No men sedan blev det små enrdingar. det hela slutade med att jag åt våfflor till middag där XP


Tänkt gör om min profil på bloggen imorgon kanske. Har inte riktigt bestämmt mig än men kanske :)


Kommer kanske några bilder från höstlovet ocskå.

Kram

Av Maria - 3 november 2008 17:11

I går kom jag hem från Skåne. Om jag fick välja skulle jag gärna ha stannat en vecka till! Men nu får man väll bara inse att det kommer gå sju veckor innan jag får lov igen. blä...


I Skåne hade jag det mysigt och kul med kusinerna. Vi gjorde julpyssel nästan varje dag. vi Var även på en fin resturang där min kofta började brinna lite men vi släkte den lätt.

Ovido - Quiz & Flashcards