MARIA

Alla inlägg under november 2008

Av Maria - 20 november 2008 19:57

Är för till fället lite beronde av låten av Annie lenox - sweet dreams. den har liksom satt sig på hjärnan.


Med mig är allt fin fint och jag  längtar till helgen nu och allt som ska hända då!

Av Maria - 18 november 2008 15:35

I fredags så åt tjejern i klasen pizza på resturagng Mysingen och hde verkligen mysigt!

Efter det åkte jag, Elin, Anna, Amnda och Karro hem till Sofia och titta på film och sov över.

Alla sex somnade i en dubelsäng!



Vi fick en klubba när vi skulle gå av resturangen.


Jag och gulliga Linda, står och väntar på tåget.

Av Maria - 17 november 2008 19:58

 I klassen säljer vi korv och i dag tog jag och Emina tåget till Högberga där vi sedan försökte sälja salami kovravar för 165 kr.

Vi var ute och knaka på dörrar i 2 timmar och gissa hur många vi sålde?

1 !

Mina tår var hel frusna och mina kinder också.

Är det ingen som vill ha!? Är det någon som är intresserad och vill köpa så får ni gärna höra av er! :P


Av Maria - 16 november 2008 20:29

 När jag var hemma hos Sofia innan idag kom den första snön!

Jag längtar så till julen nu!

Av Maria - 15 november 2008 12:54

 I kväll ska jag gå ut och äta på Mysingen (pizzeria) med tjejerna.

Lite spontant så där ringde Linnea och frågade om jag ville följa med och jag sa "Ja!".

Jag tror att alla tjejer i klassen ska med.

Ska bli kul, måste bar komma på vad jag ska ha på mig. Skulle vilja ha den där kjolen från Forever 21 med en snygg t-shirt och strumpbyxor.

Man kan ju alltid drömma! 

Av Maria - 15 november 2008 12:52

Vet inte vad jag tycker om låten men är fast i refrängen!



Av Maria - 14 november 2008 14:56

Sitter i Eminas kök och har nys bakat vaniljdrömmer som vi precis tog ut ur ugnen. Jag kan avslöja att  degan var god!

Nu ska vi ge oss in till vardags rummet och hitta på något!


Ciao!

Av Maria - 13 november 2008 19:41

Tjoho!

I dag har jag varit och simmat. Men det blev inte så mycket simmat utan mest lek. Väldigt kul!

Jag kan simma 25 m på 33s slå det du!

( Kan i och för sig nog vara ganske enkelt eftersom jag var trött när jag gjorde det, och jag gjorde det bar en gång ;P)


Längtar till helgen!

Ovido - Quiz & Flashcards