MARIA

Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Maria - 15 januari 2008 18:08

Allo!


I helgen ( 13 & 14 ) så hade jag dans uppvisning. Det var väldigt kul tycker jag! när man stod där bakom kuliserna och vänta på att komma ut på sen så var man jätte närvös men när man kom ut på senen så blev det likson lungt. Vi dansade föresten på vasa teatern. Vi hade två förestälningar. På lördagen så hade vi kl. 12.30 På söndagen så hade vi kl.17.00 och då kollade min familj. Vi dansa vi danser som heter ( som jah tror att  jag redan har skrivit någon gång) " I of the tiger" och "Shoop Shoop song". Jag går i en grupp som heter N/F (= Nybörjare/fortsätter) Jag har gått en tarmin och nu (den här terminen) är det den ändra. 

Det var tbå tjejer som dansa och de var JÄTTE DUKTIGA!!! De dansa till den här låten " Bleeding love". Ja, när man ser sånna vill man ochkså bli så bra! den ena är lärare och går i första ring. den ändra går i åttan och dansade 16 danser samanlagt ( det fans två showr. Den ena hete Guld showen och den var jag med i och sen fanst den en till som hete diamant showen och den var inte jag med i.).

 Här neddan för kommer sen Bleeding love som är så bra!


Ses <3

http://youtube.com/watch?v=sF84pIhP5UM
Ovido - Quiz & Flashcards