MARIA

Alla inlägg under juni 2008

Av Maria - 12 juni 2008 18:43

Vad ska jag ha för hår i morgon.

 Korkskruvar, lockigt hår eller våfflat?

Kan ej bestämma mig. Kommentera gärna och hjälp mig med mitt beslut.


Av Maria - 12 juni 2008 16:40

I dag ver det sista skoldagen. I morgon är det skol avslutning och sen på kvällen så är det party hos Sofia och där ska jag även sedan sova över!. Ska bli väldigt kul!

Sen på lördagen måste jag in till stan och paka gräjerna till Skåne. Har inte börjat paka än, orkar inte. Det är så tråkigt.


Bilder från för sommar avslutning, hoppas den här avslutningen blir lika bra som förra!



Av Maria - 10 juni 2008 22:02


Det blev ingen cider för oss heller i kväll men vi hade kul i alla fall. Eller vad tycker du Fillan?

Av Maria - 10 juni 2008 21:50

Neeeeeeeeeeeeeeeeeej!

 Det var ungefär så jag tänkte när jag såg pappa öppnade utter dörren och alla började sjunga och jag såg att alla hade byxor på sig! Jag hade klänning och tänkte att " Klänning funkar alltid" Men jag kände mig ändå lite mobbad men fillan stöttade mig igenom det.


Jag glömmde ju helt att skriva det viktiaste av det viktiaste i dag;

 Pappa fyller år!

GRATTIS PAPPA!

Han fick en gramofon ( har han typ alltid velat ha) och en T.shirt från Gant.


Fillan och jag höll oss mest för oss själva i kväll. Vi satt på en filt en bit i från alla andra som satt vid bord. Det var riktigt mysigt måste jag säga!

Det var buffe, och pappa hade fixat den här salladen med Crutonger i.Det var uber gott. Jag och Fillan digar den och åt som små kaniner innan de skulle åka och propade i oss det sista. Hehehee...

Sedan körde vi Sims som bara Fillan ÄLSKAR om man kan säga så.

Av Maria - 10 juni 2008 18:32

Efter ett långt över vägande mellan ett pår ljus röd/rosa och en vitt lång Blus till och min vita klänning från H&M så belv det den vita klänning från H&M och mitt Tomas Sabo arban med ett hår spene från Glitter.

Sofia har ju snot kameran så jag tänkte att jag kunnde ta kort med mobilen och sicka den till datorn via bluetooth men den datorn vill inte sätta i gång Bluetooth! Jag har kämpat med att få en bra bild och nu funkar det inte!

Vad jag blir störd på det!


Ingen har kommit en och klockan är nu 18.40 Pappa sa i och för sig att de skulle komma efter sex men ändå jag menar hallå! När kommer du Fillan?

Pappa sa även att kanske tvillingarna kommer efter som Anna, Cleas och fillan ska hitt och då kan de ju inte lämna tvillingarna. De kan i och för sig har skaffat barna vakt men i alla fall. Det skulle var kul att tärffa dem. Det är så söta och små. Men de är inte så små längr. De växer som bar den. Nu kan jag fatta varför älder säger "Vad stor du har blivit!" om det är inte har sett en på ett tag.


Nu kommer de! måste gå!

Puss puss!

Av Maria - 10 juni 2008 17:52

Festen börjarefter kl. 6 är allt jag vet och nu är kl. 17.53 och jag har inte ens börjat! Det blir nog inga korkskruvar för mig i dag utan får nog nöja mig med lite vågit hår utav flätorna jag har nu.


Far sa att det skulle vara avslapnat fint inte fint fint. Jag vet inte vilka som kommer eller hur många. Mamma och pappa vet inte heller utan det är Cleas, Fillans pappa, som håller i det hella.

Så Fillan du som vet, Ska det vara avslapnat fint?


Hjälp!

Av Maria - 10 juni 2008 14:07

Att ha korkskruvat hår eller inte, ja det är frågan!

Vad tycker ni? Och vad ska jag ha på mig! Hur ska man vara klädd? Avslapnat men fint eller fint fint! Måste fråga far eller mor när de kommer hem. Det är på vift någon stans.

 Jag längtar till i kväll då jag får träffa Fillan och vi ska partaja!


Det är ju sista veckan i skolan nu för mig men vi gör inget ting på lektionern spesielt inte på SV och SO där vi är kalar med allt och får kolla på Film eller Spela schak. Vår lärare såg vi inte till men han hade skrivit på tavlan att vi skulle göra det och att JAG skulle vara " Stand-up-Women" och skulle ta han om klasen. Men jag och Mimmi gick ner i källaren och spelade biljard.


Super women

Jag i faramtiden?

Av Maria - 9 juni 2008 20:26

Jag komm nys ut ur dushen och känner mig fräcsh till morgon dagens pary som far har ställt till med. Men jag kan allt glädja mig över att Mademoiselle Filippa kommer! Vi kan festa och dricka cider med alckohol halt 0.03 och festa för oss sälva och bli fulla! ;P


Nu kommer jag inte se min kära syster på 3 veckor! Det kommer att vara svårt att vara ensam men nu får jag se hur alla barn som inte har någon syster eller bror har det ute i värden!



Ovido - Quiz & Flashcards