MARIA

Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Maria - 1 juni 2008 20:01

Ja då var det dags igen att utse veckans hjälte. Tiden har gått så fort och det känns inte som om att det var en hel vecka sedan jag valde ut Veckans hjälte!

 Nu ska ni få veta vem i alla fall!


Vem?

"Mörk hyad som vann stockholm maraton"  (Vet ej vad han hetter)


Varför?

För att han spran 4 milsnappast av alla dom som var med och att han orkade de när det var så varmt. Jag vet ej på vilken tid han klarade det men han förkänar den här äran också!


 Denna vecka blir det inte så personligt val som föra veckan men jag kände att han ver en hjälte.

Vill ni veta hur ni ska kunna bli veckans hjälte så kommer följande;

   * Ha gjort något specielt till mig

   * Bjudit mig på cookis

   * Gjort något som sticker ut ur mängden

   * Eller ha pysslat om mig och sickat extra många kommentarer. ( jag gillar kommentarer)


Av Maria - 1 juni 2008 13:16

I går hade jag dans upp visning för första gången den här terminen och det gick OK. Jag gjorde lite fel på en låt och jag så g nog osäker ut tror jag :/ Hoppas det går bätter på tisadg då jag ska ha den andra showen!


Det är så himla varmt ut nu! Jag menar bara tänk på de stackarna som skulle sprinaga maraton i går! Blää! Jag såg faktist lite. När jag skulle gå in på Vasa teatern förre showen var det många som sprang utan för och när jag komm ut efter typ 3h och 30 min så sprang de fortfarande förbi mäniskor! Bläää!



Ovido - Quiz & Flashcards