MARIA

Direktlänk till inlägg 14 juni 2008

SOMMARLOV

Av Maria - 14 juni 2008 18:23

JAG HAR SOMMARLOV!

JEEEEEEEEEEE!


Jag glömmde att skriva det i föra inlägget så det fick bli i det här.

I går hade Soffi en avslutnings fest. Vi gjorde våra egna pizzor, prata, gjorde en liten på hittad lek.

Jag sov över (med 7 andra tjejer i från klasen + soffia förstås)och då lite senare kollade vi på en film som hette Blind dayt och han som det handlade om var blind! Fattar ni vitsen?

vi trodde det skulle vara komedi men det var romatisk drama.

sen satt vi och prata jätte länge och jag fick typ  4 och en halv timmes sömn. Men jag levar.



Ska till skåne i morgon och där har vi inget internet så jag kommer typ inte blogga på två veckor! Men aja, det är ändå många som reser bort nu och bloggar nog ändå inte så mycket ( säger vi).

Men jag ska försöka att kämma in ett inlägg i morgon bitti.


ses!

 
 
Linda

Linda

17 juni 2008 10:49

Hallo!
Jag skulle så gärna vealt vara med på festen... Och jag saknar er tjejer redan! Men vi ses ju kanske snart igen. Eller?
Pus och kjam/Linda

http://lindasbloggare.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 26 januari 2012 14:08

         

Av Maria - 26 januari 2012 13:27


  I dag kommer min lilla Sofia hem. Har saknar henne, mycket!  ...

Av Maria - 25 januari 2012 17:19

 

...

Av Maria - 22 januari 2012 10:46


   

Av Maria - 19 januari 2012 15:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards