MARIA

Alla inlägg under mars 2008

Av Maria - 2 mars 2008 19:47

Tjena moss!


I går träffade vi (Jag och Milko) Kaffe bönan! Vi fick våra julklappar som var direkt importerade från indien som var sarisar som var sex meter lång.Jag fick en blå och Mjölk en röd. Mjölk fick även en väldigt fin bok som Kaffe hade klistrat in väldigt fina bilder i! Mackan tex.

Efter det fick vi skjus till " Super Wook" efter som mamma och pappa ändå skulle till Cleas och Anna på middag. Där köpte vi lite mat som vi sedan tog hem vi lidingöbanan.

När vi haede ätit matten så kollade vi på Melodifestivalen och längtade efter Björn Gustavson som var lika rolig som alltid! Och söt.

Sedan kollade vi på "The employee of the month" och den var rolig och bra.

Till det åt vi en halv godis påse och lite loka och cola.

Efter det var det läggdags men vi sommnade inte direkt ;P

Sedan i dag började vi på ett collage som vi ska göra klart på påsklovet.


Om 11 dagar fyller jag år! =) Men det käns ändå inte så bra för jag vet inte vad jag önskar mig :/


XOXO! You konw you love me! ( Gossip Gril)



Ovido - Quiz & Flashcards