MARIA

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Maria - 13 mars 2008 18:16

I DAG FYLLER JAG 13 ÅR!!! OCH BLIR TONÅRING!!!


Dagen började med att mamma,pappa och Sofia kom in till mig vid 6.15 och sjöng  "ja må hon leva ja må hon leva.." för mig. Då sov jag faktiskt för sörsta gången på väldigt länge!

Jag fick i alla fall: En jeans kjol, en vit klänning, en mörkblå tröja en filt med döskallar på, en bok dogboy, ett armaban med berlocker på en sten (akvamarin) och en karamell, 900 kroner sammanlagt, ett armband till från faromr som fått de av sin mormor, en jätte fin biket blommer med olika roser med olika färger och brudslöja och ett jätte fint hemma gjort kort av min kär syster som också nästan kan räknas som en present.


Det var de... Sen gjorde jag mig i årdning och sen var det skola. På franskan, hade de första timmen sjöng de också "ja må hon leva" (fast påå franska). Sen blev jag attakerad med kramar av all kompisar. :P

Jag fick även en söt ring av Mickan som skiftar färg efter humör med en silver kedja.


Ska äta prinsses tårta i kväll! Mumms!

Nu ska jag gå och äta lite tacos!


ses <3


PS. treize betyder treton på franska. DS


Ovido - Quiz & Flashcards