MARIA

Direktlänk till inlägg 16 mars 2008

Björn överalt

Av Maria - 16 mars 2008 20:04

Vet ni vad!? det är helt otroligt! Idag på dansen så sa min dans lärare att vi skulle gör BJÖRN GUSTAFSSON steg!! Gud vad roligt. 

Ni vet när han gör entrén på Melodifestivalen på deltävlin 1. Då dansar ju han och vi har ett steg där i från! Min dans lärare tycker också att han är söt men att han har för långt hår men det kan inte jag hålla med om.

Det känns som att Gjörn är med över allt nu för tiden. Jag har tex fört över Carina Berg låten från mobilen till datorn.

 Vi dansar föresten till "Run the show" http://www.youtube.com/watch?v=P-bAR7S5fiM & "Lady Marmalade" http://www.youtube.com/watch?v=Y9V8uJnKBj8

 I går var jag i sten med Emina. Jag köpte En väldigt söt T-schirt från Zara.

Jag fick även ett väldigt söt örngot av Emina och ett par klistermärekn av henne som födelsedags present.


Ska gå nu, måste göra lite Franska.


XOXO <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 26 januari 2012 14:08

         

Av Maria - 26 januari 2012 13:27


  I dag kommer min lilla Sofia hem. Har saknar henne, mycket!  ...

Av Maria - 25 januari 2012 17:19

 

...

Av Maria - 22 januari 2012 10:46


   

Av Maria - 19 januari 2012 15:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards