MARIA

Direktlänk till inlägg 12 mars 2008

Björn igen

Av Maria - 12 mars 2008 17:36

Tjena!

Jag tänkte bara säga att jag har fått låten där Björn sjungat " Carian Berg låten" till min mobil!!! Jag fick den i går och jag tänkte skriva i går men jag det funkade inte. Men nu vet ni. En annan ska som också hndlar om Björn är att jag har faktiskt skappat en mapp som heter det! =) kul va! Jag har faktiskt ingen annan mappp en Almänt och Björn Gustaffson. Kanske ska skaffa några fler. Få se om jag orkar och kommer i håg det.


I går stod jag två timmar i skolans Cafeteria med Lina och misade En engelska lektion (fast de gjorde inget viktigt så det gör inget) och syslöjden. Och det kom typ ingen till Cafiterian! Det var tråkigt. Jag kollade då istället på Kalle anka och musse pig. Vi fick tio kroner för det och de tio kronerna var vi tvungna att handla där för.


I MORGON FYLLER JAG ÅR! JIPPI!!! =D 


Ses <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 26 januari 2012 14:08

         

Av Maria - 26 januari 2012 13:27


  I dag kommer min lilla Sofia hem. Har saknar henne, mycket!  ...

Av Maria - 25 januari 2012 17:19

 

...

Av Maria - 22 januari 2012 10:46


   

Av Maria - 19 januari 2012 15:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards