MARIA

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Maria - 17 mars 2011 20:13

Mycket plugg har gjort mig syselsat. Fysik nationella är nu avklarat men bara gudarna vet hur de gick på det! Nu är det matte nationella som kommer allt närmare och närmare och gör mig nervös. Men en sida som är riktigt bra på matte och kan var till hjälp på gymnasiet är http://www.matteguiden.se/ där man får saker och ting förklarat. Matte A är ju ungefär som den vi har så det är där jag kollar.Tummen upp helt enklet!

Av Maria - 17 mars 2011 19:56

WOHO!! Då har man fyllt 16 år! Hela 16 sommrar gammal och det känns som en jäkligt bra ålder!

Födelsedagen var en av dem bästa helt klart! Fin fina presenter av en underbar familj som gratulerade mig på morgonen med sång och blommor! En über god frukost innan Sofia kom över med en tårta innan vi begav ocss in till stan. Sofia, Emina och Mikaela spendera jag dagen med och vi hade kul som alltid.

Helt perfekt dag skulle jag vilja säga!

Tack för allt, ni är bäst!






Ovido - Quiz & Flashcards