MARIA

Direktlänk till inlägg 2 september 2010

Årets bästa sommar

Av Maria - 2 september 2010 17:55

Jaha, var ska man börja? Otroligt mycket knäppa och rolig grejer har hänt i sommar och skulle vilja berätta allt här men de har jag inte tid med. Det är nämligen så att skolan är igång sen en och en halv vecka tillbaka. Och om man ej gör läxor så är man med kompisar eller lyssnar på spotify :P


Skåne var underbart med de bästa vädret på länge. Sol och varmt varje dag. Vara hemma i en vecka sedan åka ut till Sofias land i 4 dagar. Testat att bara dricka på en dag dä ute. Sedan var de hem och byta väskor och sen iväg mot Husarö. Där väntade ett tre veckers läger med 36 personer som jag inte kände. Men när 20 dagar så grät jag så mycket på båten hem att jag inte till sist inte kunnde gråta mer.


Tack till all som har gjort min sommar skit rolig! Tack! 


  

 
 
TOTTO

TOTTO

8 september 2010 21:46

Det var lätt den bästa sommaren än så länge i våra liv!!! :D synd att den tog slut så snabbt bara..... :(

http://milk.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 26 januari 2012 14:08

         

Av Maria - 26 januari 2012 13:27


  I dag kommer min lilla Sofia hem. Har saknar henne, mycket!  ...

Av Maria - 25 januari 2012 17:19

 

...

Av Maria - 22 januari 2012 10:46


   

Av Maria - 19 januari 2012 15:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards