MARIA

Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Maria - 6 februari 2008 17:20

Nu har jag gjort läxor, som var väldigt tråkigt,men nu är det i alla fall gjort och jag kan ha lite fritid och då tänkte jag: Blogg. ;P

Det har inte hänt så mycket i fag i skolan. På lunch rasten gick jag, Anna, Mimmi, Lovisa och Linnea till ICA ( skola maten är så himla äcklig! Ingen gillar den och det är sällannågon god mat! Så i blan blir man inte mätt.). Där köpte Linnea en maka och Anna och mimmi köpte lite godis. Ähh, Jo, i morse gick jag till skolan på 5 minuter från Mimmi! hon hade försovigt sig till 8.45 ( och vi börja 9.00) so hon han bara ta på sig och ha lite hårspray i håret och sen sprang hon och jag i väg. Men vi hann. Vi kom priesis i tid.


nä, ska gå och kolla på Gray´s Anathamy i dag igen.Det börjar nog snart.


Ses

Ovido - Quiz & Flashcards