MARIA

Direktlänk till inlägg 29 november 2008

Centrum x2

Av Maria - 29 november 2008 19:05

I går var jag i stan med Sofia. Vi var inne vid fyra och då gick Sofia  på solarium medan jag gick lite på stan. Sen gick vi på stna tillsammans.

Jag köpte en julklapp till mig själv från indiska som jag har pakat in och sak öppna i morgon på 1 advent.


Idag så stog jag, Mickan och Anton och sålde kakkor i en timme som klasen hade bakt. När jag och Mickan hade gjort vårt pass gick vi till Tindras loves Coofée och åt lunch och satt där i någon timme. Mysigt!

 
 
Linda

Linda

29 november 2008 19:55

Haha, du vet den där koden som man ska skriva in när man skriver en kommentar. Den blev: adtv. Nästan advent! Måste vara ödet :P
Imorgon är det jag som ska stå i centrum och huttra, ska stå dubbla pass för att Amanda annars blir själv :( Men vad gör man inte för sina vänner? Puss på dej sötnos!

http://lindasbloggare.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

29 november 2008 23:07

Åååå avundsjuk på tidra det är så himla gott där ;) !
Men jag och lina tog en latte på princess som var gudomligt god !

http://annacb.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 26 januari 2012 14:08

         

Av Maria - 26 januari 2012 13:27


  I dag kommer min lilla Sofia hem. Har saknar henne, mycket!  ...

Av Maria - 25 januari 2012 17:19

 

...

Av Maria - 22 januari 2012 10:46


   

Av Maria - 19 januari 2012 15:15


 

Ovido - Quiz & Flashcards